sâmbătă, 24 noiembrie 2007

Timisoara, 18-23 octombrie










E destul de ... dimineata. Sambata...dimineata. Cum asezarea mea strategica in asternuturi imi permite ca prima data atunci cand deschid ochii sa vad direct cerul, de aceasta data m-am trezit in ceata...la propriu. Si cum nu reusesc sa vad nici macar blocurile din fata, singurul lucru pe care il pot face e sa imi urmez ritualul de dimineata, si apoi sa ma asez cu o cana de cafea in fata laptopului. Vad ca Didi a revenit din traininguri, si asa parca imi amintesc si eu ca am ceva restante la blog. Oricum am ajuns sa scriu cu mare intarziere despre evenimente petrecute, asa ca raman fidel enuntului de pe blogul meu, "ce imi amintesc despre ce traiesc".
In desfasurarea actiunii, am ramas pe undeva intre Neptun si Timisoara. Drumul dintre ele a trecut pentru vreo 2 zile pe la ai mei, la Galati, apoi pentru o zi in Bucuresti, unde am incercat sa imi rezolv ceva lucruri, sa ma vad cu ceva oameni ... apoi cuseta trenului, si dis-de-dimineata Gara de Nord Timisoara.
Forumul intercultural ... eveniment cu vreo 10 romani si vreo 20 din alte tari, organizat de Institutul Intercultural, si implicit de tot-ista mea Romina, cu care m-am vazut la Predeal, apoi in Spania...si acum la ea "acasa". Avem parte de o prima seara cu multa socializare, cu o cantitate mare de mancare si vin din partea casei, si cu discutii pana la ore inaintate in noapte. Grupul este eterogen, mai ales ca si varste. Dar tocmai asta fac ca forumul sa devina interesant. Mai ales programul liber, caci la un moment dat chiar ne plangem ca nu suntem suficient de provocati in timpul workshopurilor. Avem multe vizite, "field visits", ceea ce e bine. Ma intalnesc cu cateva persoane cu care ma stiam din alte locuri, si mai ales cu Didi. Cu care impart aceeasi stare de oboseala, mai ales dupa Neptun.
Incercam sa vedem cat mai mult din Timisoara, dar e destul de dificil, intrucat suntem cazati destul de departe de centru, iar in timpul zilei programul nu ne permite. In schimb cunoastem cateva restaurante :)
Se face din ce in ce mai frig, iar eu am plecat ca 'jmecheru' fara haine geaca. Asa ca in dimineata in care trebuie sa plec spre Arad apelez la un pont pentru a merge si a-mi cumpara una, in schimb devin fericitul posesor al unui pulover si a 5 camasi, faine totusi si la preturi bune. Nu-i nimic, daca se face si mai frig, cele 5 camasi imbracate una peste cealalta vor tine cu siguranta de cald :P
Vorba unei prietene ... "ura si la gara", ne luam la revedere, pupaturi ...bagaje in taxi, debarcarea la scara trenului ... "Cand e primul tren spre Arad?" ... intr-o ora, personal ...asteptam, frig ... linia 1B ...interesant... aflu in timp util ca exista si 1A, iar eu astept degeaba trenul sa imi parcheze in fata salii de asteptare, intrucat 1B e in partea drepta a garii...sus in vagon ... frig de crapa pietrele, inca nu am pus cele 5 camasi ... toaleta ce arata precum interiorul epavei din Costinesti ... in fine, se apropie Aradul...

2 comentarii:

Andreea Marc spunea...

Outch ... chiar a durut acolo ... imi pare rau pentru romina dar chiar a fost unul dintre cele mai aiurea evenimente la care am participat. Pe unde ne mai vedem?

SoBun spunea...

Pisti tot :P