luni, 24 martie 2008

Predeal - Bucuresti - Bruxelles - Halle, 15 Martie 2008




Somnul putin si-a spus cuvantul pe drumul dinspre Predeal spre Bucuresti. Am trecut pe acasa pentru vreo ora, mi-am mai luat ceva lucruri si am plecat spre aeroport. Acolo urma sa ma intalnesc cu Crina, o colega din ToT-ul meu. Desi ma ingrijoram, am ajuns la timp, asa ca am mai putut sa ne povestim ultimele peripetii. O parte din zborul spre Bruxelles l-am dormit. Ajunsi acolo, am avut ceva "necazuri" intrucat am coborat printre ultimii din avion, si ne-am apucat de facut poze pe pista, iar usa care ducea spre interior, pentru a ne lua bagajele a fost inchisa. Asa ca au inceput cei de acolo sa se agite, pentru a ne duce intrauntru, numai ca nimeni nu avea cardul de acces.


Reusim in sfarsit sa intram, ne luam bagajele si iesim spre un shuttle bus care sa ne duca la Bruxelles Midi, gara de unde trebuia sa luam trenul spre Halle, in imediata apropiere a capitalei belgiene. Reusim sa prindem trenul in ultima fractiune de secunda. Inainte sa ne facem confortabili, controlorul ne abordeaza si din discutia cu el aflam ca trenul nu va opri in Halle, si ca va trebui sa coboram mai departe. Ne trezim asadar in Braine-Le-Comte, intr-o gara cam intunecata si o ploaie de te rodea la suflet :P Il sunam pe organizator, care ne spune ca va veni sa ne ia cu masina, dar trebuie sa mai asteptam pentru ca va face vreo ora pana la noi. Asa ca ne punem pe asteptat ... si asteptat ... si dardait...


In fine, ajunge, ne urcam in masina alaturi de o alta colega si de Brecht (organizatorul), si plecam spre Hanenbos, centrul de training unde vom sta. Ajunsi acolo suntem primiti cu aplauze de restul participantilor, suntem serviti cu bere, stam la povesti, iar somnul vine normal in primele 5 secunde dupa ce ma asez in pat ...

2 comentarii:

Anonim spunea...

imi place de tine ca iti mai gasesti timp sa-ti scrii experientele ..... si cand ma gandesc ca mai dormi si pe podea .... alexandra

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.