luni, 24 martie 2008

Management organizational, 9-15 Martie 2008

Venirea mea la trainingul asta a fost una "cu cantec". Adica am pregatit trainingul cu Chris si Lumi, am fost si un weekend la Bujoru pentru a lucra linistiti, iar cu cateva zile inainte de training am aflat bomba. Am trecut pe la ANSIT sa iau materialele pentru training, si aici aflu ca nu e loc decat pentru doi traineri, si ca nu se poate rezolva cu masa si cazarea echipei noastre de trei.

Dupa o mica sedinta stabilim ca vom merge toti trei, si vom imparti si camera. Cum grupul era de peste 40 de persoane, am stabilit 2 grupe de lucru, Lumi si Chris "sefi de grupa" iar eu voi lucra cu ambele grupe, fiind prezent cand intr-o parte, cand in alta. A fost ceva interesant, chiar m-am simtit foarte bine in aceasta ipostaza.

Grupul a fost unul petrecaret, adica am tot fost invitati la petreceri, iar noi am incercat sa raspundem prezent in cat mai multe cazuri :) Apoi au fost create niste proiecte foarte interesante, cu care participantii nostri si-au dat si examenul, fiind laudati de comisie.

Pentru ca in ziua in care era programata plecarea grupului eu trebuia sa plec spre Belgia, mi-am propus sa plec cu o seara inainte. Plan esuat, nu am rezistat la insistente, asa ca am ramas si la petrecerea de final. Petrecere care s-a terminat in jur de 6 dimineata, asa ca am dormit si eu pana la 8, si apoi fuga spre gara. Nu cred ca plecase bine trenul din gara Predeal cand eu am si adormit ... gandindu-ma ca in cel mai bun caz petrec o ora acasa, si apoi fuga spre aeroport...

Un comentariu:

Unknown spunea...

CONSULTA IN

MANAGEMENT ORGANIZATIONAL
Grup tinta:


Companiile care au nevoie de:

• Diagnosticarea constrangerilor interne si eliminarea acestora;

• Diagnoza si implementare de cultura organizationala;

• Maparea proceselor

organizationale
si
strategice