luni, 24 martie 2008

Managementul proiectelor, Predeal, 20-26 februarie 2008


















Gandurile astea despre un training tinut in iarna, in februarie, le scriu pe o caldura torida, a lunii iulie. Se pare ca nu intamplator cine imi deschide blogul gaseste scris "Ceea ce imi amintesc despre ceea ce traiesc" ... sau ceva de genul...

Hai sa vedem ce imi amintesc cu adevarat, adica ce amanunte mi-au mai ramas in minte dupa atatea luni. Multe lucruri se pierd, amintiri frumoase dispar cu timpul, si probabil ca acest blog se lupta cu el insusi pentru a-si crea o identitate. Am spus ca il scriu pentru mine si prieteni, pentru mine sa imi amintesc peste ani ceea ce am trait candva, pentru prieteni sa vada pe unde mai sunt si ce traiesc. In cazul de fata, exercitiul nu tine, intrucat imi voi pune ganduri despre ce a fost mai demult, nu despre ce am trait atunci...

Stiu ca primul picior pus in Predeal cand am coborat din tren a fost intr-o zapada in care bocancul mi-a intrat multi centimetri. M-am zbatut sa ajung la complex, luptandu-ma nu numai cu nametii, ci si cu oboseala dupa Turcia. Chestie interesanta: Mihai, colegul si prietenul meu, urma sa fie participant. Asa ca ... l-am trimis la cealalta grupa, tinuta de o colega :P

Am numit cele 2 grupe Tigrisorii si Panterutele, ca ne-am plictisit de culori, iar eu am fost Panterul Sef :D Pentru ca Mihai nu era singurul om pe care il cunosteam, tot ce insemna om cunoscut am trimis la grupa cealalta, sa aiba alta experienta. Ce ma bucura este faptul ca am cunoscut niste oameni faini, cu care am pastrat legatura pana si acum. Oameni cu care poti sa si lucrezi, poti sa te si distrezi, cum au dovedit iesirile in cluburi, parcuri, terase, etc.

Pentru ca incerc si eu sa devin o persoana mai structurata, voi scrie mai jos ...

Lucruri bune: oameni interesanti, de la care am invatat multe; priveliste frumoasa; aer curat; m-am implicat mult sa iasa bine; am avut resurse energetice aproape suficiente; feedback bun; relatii de viitor.

Lucruri invatate: nu te prezenta in fata participantilor cu un material prin care nu ai avut timp suficient sa il parcurgi (mi s-a intamplat cu Matricea cadru logic) :P

De imbunatatit: organizarea de inaintea trainingului si mai ales stabilirea realista a deadline-urilor.

Un comentariu:

Olivian BREDA spunea...

Hei acu' vad mesajul asta. Il tineai in Drafts. :))

Eu tin minte un trainer foarte vorbaret la prezentarea celor doua programe, care m-a facut sa ma gandesc "Wow, ce tip cool!"

Ma bucur mult ca ai fost in tabara la Predeal, m-am simtit bine in preajma ta.