vineri, 14 decembrie 2007

Inainte de plecare...

"Cand eram tanar si liber iar imaginatia mea nu avea limite, visam sa schimb lumea.
Pe masura ce am inaintat in varsta si am devenit mai intelept, am observat ca lumea nu poate fi schimbata asa ca mi-am domolit visurile si am hotarat sa schimb tara in care traiam. Dar si aceasta s-a dovedit de neclintit.
Am imbatranit si am devenit din ce in ce mai constient ca telul meu de a schimba tara nu putea fi realizat si atunci mi-am propus sa incerc sa ii schimb pe cei din familia mea, pe cei care imi erau mai apropiati dar, stupoare, nici unul nu a fost dispus sa se schimbe.
Si acum, zacand pe patul de moarte, am inteles brusc ca daca mi-ar fi venit ideea de a ma schimba pe mine insumi mai intai, i-as fi schimbat pe cei din familia mea prin puterea exemplului. Datorita incurajarilor si sprijinului lor as fi putut sa imi schimb in bine tara si, cine stie, poate ca si lumea"
Un epitaf scris pe o piatra funerara din Westminster Abbey

2 comentarii:

Andreea Marc spunea...

Vrei sa te schimbi, Sorine? :) Cum a fost la Predeal? Ca nu am mai apucat sa zic ce ma doare :D

SoBun spunea...

Didi, stii ca schimbarea face parte din provocarile profesiei noastre :P
Tocmai am postat ceva despre Predeal ... ;)