marți, 9 octombrie 2007

Predeal,TiA,26-30 septembrie





In incercarea mea de a colabora cu tot ce inseamna politica de tineret, am prins oportunitatea de a fi multiplicator de informatie pentru programul Youth in Action, al Comisiei Europene. Agentia Nationala de la noi din tara, Agentia Nationala pentru Programe Comunitare in Domeniul Educatiei si Formarii Profesionale (ANPCDEFP) a organizat un training pentru multiplicatori la Predeal, pentru a pune bazele retelei. Am fost multi, 27 de multiplicatori plus reprezentantii Directiilor Judetene pentru Tineret.Si, dupa experientele de pana acum, a fost cel mai bine organizat training...sper sa o tina tot asa. Oameni faine, idei multe, propuneri de colaborari, distractie, palinka, Mister Blue, munte... Ca de fiecare data, gandul de a dormi si eu mai mult nu s-a concretizat, din cauza sau datorita activitatilor post-training, cu toate ca imi propusesem sa plec in Spania odihnit si gata de luat taurul de coarne. Ziua in care trebuia sa plec din Predeal era si ziua in care aveam avionul spre Malaga, asa ca dupa o noapte de distractie si putina atzipeala...am luat trenul spre Bucuresti precum un om cu reflexe intarziate...si cu propuneri de reunire in grup mare in luna aprilie, la seminarul de evaluare a activitatilor.

Un comentariu:

sno spunea...

nice pictures :)

thx for showing your blog!

andi