joi, 31 ianuarie 2008

Sa nu treaca ianuarie...

































Sunt(em) pe 31. Aproape ca era sa ratez oportunitatea de a scrie ceva pe luna ianuarie, prima luna a lui 2008. Din partea mea ... sa se duca ... mi-a adus destule dureri de cap, desi as fi nerecunoscator ca nu a avut si partile ei bune, oameni interesanti pe care i-am cunoscut, etc. Sa speram ca februarie va fi mai buna ... mai ales ca se anunta cateva lucruri ... certitudine e plecarea mea in Turcia, pe 12. Prin ANPCDEFP voi merge la un seminar pe Dialog Intercultural, in Mardin, un oras tooooocmai in capatul celalalt al Turciei. Dar aceasta urbe are o istorie interesanta, si tot voiam sa ajung de mai bine de un an. Voi petrece o zi si-o noapte si in Istanbul, pentru ca e prima data cand ajung acolo, si vreau sa vad macar putin. Inca nu stiu cum voi rezolva cu o cazare acolo ... dar ma descurc... :)

Probabil ar trebui sa mai recapitulez ce am facut de la ultima mea notare. Pai, Craciunul a insemnat urmarea traditiei, adica reunirea familiei la bunica. Liniste, mancare, relaxare. Si un vin rosu extraordinar de bun. Apoi, revelion in Bucuresti, cu doi dintre prietenii apropiati si prietenele lor. Mai erau si altii, dar nu-i cunosteam. Incepe ianuarie ... planuri, traininguri, asteptari de confirmari.

Cel mai dureros a fost faptul ca mi-a cazut o oportunitate pe care o vanam din noiembrie, posibilitatea de a pleca la o organizatie (nu zic care) undeva in Europa (nu zic unde). M-a cam debusolat, mai ales ca investisem ceva timp si resurse in colaborarea mea cu cei de acolo. C'est la vie ... toujours une ... apoi dragii mei prieteni colaboratori de prin anumite agentii guvernamentale mi-au cam tras o teapa, mie si echipei ...dar noi sa fim sanatosi ... iar eu tocmai mi-am cumparat vitamine...

Noh, important e ca am invatat si din asta, si din alte cateva lucruri la fel de dragi sufletului meu, petrecute in aceeasi luna...
Cobor ochii mai jos, si observ in acelasi pahar o jumatate plina ... si dupa cum spuneam ceva mai devreme, ea vine de la niste oameni. Oameni cu care am avut ocazia sa comunic mai mult, oameni cu care planificam de ceva vreme sa ma vad sa-i cunosc mai bine, oameni nou intrati in viata mea, cunoscuti in diverse imprejurari, etc.

La capitolul activitati reusite ... se numara un training cu Euro26 si CADDRU. Am fost chemat de Oana, colega mea ToT-ista, sa tin o sesiune de multiplicare pe Youth in Action, si sa-i ajut cu informatii atunci cand e nevoie. Echipa frumoasa, care se va reuni tocmai cand plec eu in Turcia ... si pentru asta imi pare rau...

Ar mai fi un weekend bun de lucru, in care am apucat sa stau si cu picioarele in sus, ca sa privesc norii :D Am fost cu doua dintre colege la "punctul de lucru" de la bunica, acolo unde imi pregatesc de obicei trainingurile mai complexe, si mai provocatoare, pentru ca mi se pare un loc numai bun pentru creativitate. Si am creat conceptul unui nou training deosebit :)

In rest, completari de rapoarte, discutii de principiu pentru colaborari viitoare si ... primii pasi ai Lecupo Bucuresti ... dar despre asta ... alta data...

Niciun comentariu: