duminică, 12 octombrie 2008

Team-building cu Renault, 13-15 iunie 2008

Team-buildingul cu Renault marcheaza practic inceputul colaborarii mele cu Vision Consulting. Desi lucram impreuna la conceperea diferitelor programe de mai multa vreme, acest eveniment este primul cu care "iesim in lume" impreuna :)

Pe o vreme incerta, pe platoul Bucegilor, am plecat in cautarea comorii ascunse de Motoc, iar eu am fost in rolul spiritulul calauzitor. Rol de care m-am achitat bine, chiar daca am oftat putin ca nu am avut si eu timp sa ma dau cu tiroliana.

Am avut un grup fain si petrecaret, ne-am simtit cu totii bine si nu am facut rabat de la efort.

Intoarcerea spre Bucuresti ne-a adus o intamplare nefericita, chiar in fata noastra avand loc un accident foarte urat, o caruta intrand lateral intr-un Logan, iar eu am vazut persoana din caruta zburand multi metri inainte de a atinge pamantul. Incerc de cateva minute sa mai scriu ceva despre asta, dar mi-e dificil, intrucat nici nu stiu daca acel om a supravietuit sau nu... Viata e atat de firava uneori...

Niciun comentariu: