joi, 14 august 2008

Spre mine II



E 14 august 2008. Doua Andree ma determina sa pun si eu mana pe condei (a se citi degetele pe taste), si sa incerc sa umplu goluri de crampeie :)

Nu m-am pierdut, sunt inca in viata, doar ca am avut impresia in ultimele luni ca viata mea a fost precum un carusel in care eu vad imaginile cu repeziciune. Nu mi-a fugit pamantul de sub mine, ci doar eu am dat mai repede din picioare.

A fost o perioada pliiinaaaa, si chiar am fugit spre mine, dupa cum ziceam pe 20 mai. De fapt pe 20 mai mi-am lansat o intrebare. Fug spre ceva sau fug de ceva? Poate invatatura principala din aceasta perioada a fost ca de fapt alerg de mine sau spre mine. Am trait lucruri interesante, unele m-au umplut, altele m-au golit, trenul asta a meritat toti banii :D Am mai vizitat niste locuri noi, am cunoscut oameni noi, m-am indragostit, mi-am luat niste proiecte si niste traininguri interesante, m-am dat cu capul de niste pereti, mi-am promis ca o luna nu pun tigara in mana, asa ca unele persoane dragi mie mi-au mai dus tigara spre buze din cand in cand, iar acum imi trag concluziile, imi pregatesc ultimele evenimente din tara si plecarile spre Danemarca, Suedia si Spania. Voi avea o luna septembrie plina de drumuri, cum ii sade bine calatorului.

Voi scrie articol cu articol ce am mai trait, nu despre tot, ci doar despre ce consider ca mi-ar placea sa recitesc in viitor. Bune si rele ...

7 comentarii:

Andreea spunea...

Eu am inceput alunecarea spre mine, adica dezindragostirea..in schimb, in carusel sunt si eu in ultima vreme-centrele oraselor prin care poposesc pentru training se contopesc unul in altul, ca daca ma ia cineva repede abia stiu sa spun unde ma aflu..Merg pe munte, cobor de pe munte, iau avionul sau trenul, taxiuri si metrouri..si sfarsesc ametita pe tatami la aikido...

SoBun spunea...

Sunt lucruri care fac parte din noi ... eu incerc sa imi amintesc mereu sa mai pun PAUSE si sa incerc sa vad ce am inteles pana atunci din film...

C spunea...

ne bucuram ca lunile in care nu ai scris a fost pentru ca ai fost ocupat, fericit si pentru ca ai gasit lucruri care iti lipseau..si nu pentru ca te-ai fi retras pe un munte pustiu, fara internet, telefon si persoana iubita :)

Andreea spunea...

Mai scrie.

SoBun spunea...

Incerc ... de abia m-am intors dintr-un drum prin Suedia si Danemarca, laptopul imi e in service, iar duminica plec spre Spania ...iarasi fug dupa crampeie :)

Anonim spunea...

Mai des, maestre, mai des :)

SoBun spunea...

M-am intors pentru mai multe saptamani in tara, asa ca voi avea timp sa scriu, sper... :)
Deja am scris primul articol, si am scris titlurile pentru celelalte, pentru a nu le pierde din ochi :D