marți, 20 mai 2008

Destination: Plovdiv














Nu am stat mult acasa si am plecat pe 3 aprilie spre Plovdiv, Bulgaria. Merg ca si participant la un training numit Religion, Culture, Society. Calatoresc cu un alt participant roman, cu masina lui. Nu ne oprim decat de 3 ori, o data sa ne cumparam palarii si obiecte traditionale romanesti, apoi in vama, apoi undeva pe drum sa ne dezmortim. Ziua e foarte frumoasa, codrul verde :)

Ma reintalnesc cu Daniela, traducatoare la Forumul Intercultural de la Timisoara, si cu Francesco, participant la Face it, in Belgia. Ma bucur de revederea cu amandoi. Programul: ziua training, seara distractie, fie in cluburi, fie la receptia hotelului. Intr-una din dupa-amieze merge sa vizitam mai de indelete centrul vechi al orasului, unde ne atrage atentia Teatrul Roman, unul dintre cele mai bine conservate din partea asta de Europa.

Profit de preturile relativ mici pentru a-mi face niste cumparaturi, si chiar ma mandresc cu ce am gasit. Am avut consultant pe shopping: o cipriota foarte simpatica. De fapt intre cei 4 romani si cele 2 cipriote s-a legat o prietenie frumoasa. Poate vara urmatoare mergem in Cipru :D

Ne intoarcem spre Bucuresti pe o alta ruta, prin Troian si strabatem muntii ... iar Cosmin face un traseu de curse pe serpentine, eu ma rog sa ajung cu stomacul la locul lui de partea cealalta (a muntelui). Capitala noastra proaspat trecuta printr-un Summit NATO pe care eu l-am ratat pe intampina cu o caldura sufocanta.

Niciun comentariu: